فجر انرژی در مجمع سالیانه، ۴۵۰ تومان تقسیم سود کرد

شرکت فجر انرژی خلیج فارس در مجمع عمومی عادی سالیانه تقسیم سود نقدی هر سهم به مبلغ ۴۵۰ تومان میان سهامداران را به تصویب رساند.

به گزارش تواناخبر به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی ، مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت فجر انرژی خلیج فارس برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۷۹ درصد از سهامداران ، و نیز مدیران و اعضاء هیأت مدیره، حسابرس قانونی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در محل سالن همایش پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد.

هیات رییسه مجمع عمومی “بفجر” به ریاست آقای محمدحسن فامیلی و دبیری آقای زال خانی مدیر عامل شرکت فجر تشکیل شد و آقایان ابراهیم قربانی و محرم هادی اصل به عنوان ناظران در این مجمع حضور یافتند.

در این مجمع زال خانی با ارائه گزارش عملکرد شرکت فجر در سال مالی ۱۴۰۲، اعلام کرد که سال گذشته حدود ۱۷ همت درآمد شرکت و ۹/۲ همت سود خالص بوده است.

بر اساس این گزارش، در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت ،با رأی حداکثر سهامداران، دستوراتی همچون تقسیم سود نقدی هر سهم به مبلغ ۴۵۰ تومان میان سهامداران و صورت های مالی سال مالی ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

همچنین، روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار مجمع ، و موسسه حسابرسی دش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی انتخاب شدند.

گفتنی است شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حجم سرمایه گذاری بیش از ۲/۵ میلیارد دلار بزرگترین مجتمع تامین کننده سرویس های حیاتی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بوده که ۶۰ درصد سهام آن متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده و ۳۰ درصد نیز تحت مالکیت سهام عدالت است.

همچنین ۱۰ درصد سهام متعلق به سایر سهامداران حقیقی است.

https://tavanakhabar.ir/12397کپی شد!