تامین ۱۱۰۰۰۰ سرنگ برای واکسیناسیون کودکان توسط پالایشگاه آبادان

رئیس بهداشت‌کار/ صنعتی HSE شرکت پالایش نفت آبادان از تحویل ۱۱۰ هزار سرنگ به دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی کودکان خبر داد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، امیرحسین مزارعی گفت: در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان و موافقت وی با این درخواست، همین‌طور باهدف کاهش مرگ‌ومیر کودکان ، شرکت پالایش نفت آبادان تامین سرنگ‌های لازم برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی کودکان را در دستور کار خود قرارداد.
وی افزود: در راستای تحقق این مهم و بااعتباری معادل ۳ میلیارد ریال، امروز ۱۱۰ هزار سرنگ ۲ سی.سی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحویل داده شد.
رئیس بهداشت‌کار/ صنعتی HSE شرکت پالایش نفت آبادان همچنین یادآور شد این شرکت سال گذشته نیز ۵۰ هزار سرنگ برای واکسیناسیون کودکان تامین و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در اختیار مجموعه درمانی منطقه قرار داده است.
مزارعی بر تعامل مستمر این پالایشگاه با نهادهای متولی سلامت عمومی منطقه تاکید کرد و گفت: پالایشگاه آبادان علاوه بر کمک به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان با دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز به‌صورت مستمر همکاری‌هایی داشته که تامین ماسک در دوران کرونا و نصب بنرهای آموزشی و اطلاع‌رسانی درباره پشه آئدس از جمله این موارد است.
دانشگاه علوم پزشکی آبادان سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان را تحت پوشش خود دارد.

https://tavanakhabar.ir/11429کپی شد!