پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت اربعین حسینی

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدا… الحسین(ع)

اربعین یادآور چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو کبوتر عاشق است، واقعه‌ای که نمود روشنی از جاودانگی مسیر حق و حقیقت است که با گذشت چهل روز از شهادت جانسوز شهدای کربلا، دلِ مؤمنان را بار دیگر به شور و شعور حسینی پیوند می‌زند.و این عظمت آزادگان جهان است که منجر به شکل‌گیری مکتب و بینشی شد و تا ابد باقی خواهد ماند.

اربعین حسینی در کربلا به عنوان بزرگترین تجمع بشریت در کره زمین شناخته شده است. عاشقان و دلباختگان سیدالشهدا امام حسین (ع) در اربعین خود را به ضریح و بارگاه مطهر آن امام شهید می رسانند. میلیونها نفر با پای پیاده از مکانهای بسیار دور، مسافت ده ها و صدها کیلومتر را طی می کنند و خود را در اربعین به کربلا می رسانند. در هیچ تاریخی از ابتدای خلقت کره زمین تاکنون چنین تجمعی از انسانها پدید نیامده است و آنچه که ما اکنون هر سال در کربلا شاهد آن هستیم یک معجزه ی بزرگ الهی بشمار می آید.

از همین روست که زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام و یاران باوفای او، چند سالی است که بسیار بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است. تا جایی که زن و مرد و پیر و جوان، از هر کوی و دیاری پای در راه کربلا و سرزمین نینوا می‌گذارند. پیاده‌روی اربعین، نمادی از وحدت امت اسلامی و عشق و ارادت خالصانه به امام شهیدان است .

اینجانب فرا رسیدن چهلمین روز شهادت بزرگ مرد صحنه کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش را به محضر آقا امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)و عموم عزادارن و سوگوارانش به ویژه همکاران گرامی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و آرزوی قبولی طاعات و سوگواری همه عزیزان را از درگاه حضرت حق مسالت دارم.

https://tavanakhabar.ir/11354کپی شد!