قهرمانی یگان حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در شانزدهین دوره مسابقات تخصصی- ورزشی

یگان‌حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره‌ی مسابقات تخصصی_ورزشی یگان های حفاظت بنادر کشور(جام دریانوردان) را به دست آورد.

 به گزارش تواناخبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، تیم یگان حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با ارائه آمادگی و توانایی‌های خود در جریان رقابت‌های شانزدهمین دوره‌ی مسابقات تخصصی – ورزشی کارکنان یگان های حفاظت بنادر کشور(جام دریانوردان) موفق به کسب مجموع ۸۱۸ امتیاز و جایگاه نخست در این مسابقات شد.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در دو رشته تیراندازی و آمادگی جسمانی در شهر نوشهر برگزار شد؛ تیم های نوشهر با ۸۰۴ امتیاز و خرمشهر با ۷۷۲ امتیاز  پس از بندر امام خمینی(ره) به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

       آیین پایانی شانزدهمین دوره مسابقات تخصصی_ورزشی یگان‌های حفاظت بنادر سراسر کشور (جام دریانوردان) عصر سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه با حضور فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و جمعی از مسئولان در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار و به تیم‌ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

       گفتنی است شانزدهمین دوره مسابقات تخصصی_ورزشی کارکنان یگان سازمان بنادر و دریانوردی(جام دریانوردان) با حضور ۱۱۷ شرکت کننده در قالب ۱۳ تیم از یگان‌های حفاظت بنادر سراسر کشور، روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر ماه در بندر نوشهر برگزار شد.

https://tavanakhabar.ir/7733کپی شد!