پیام ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به مناسبت دهه فجر

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در پیامی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن توصیف این انقلاب به درخت تنومند و سایه‌گستر، آن الگویی الهام‌بخش برای گروه‌های مقاومت توصیف کرده و عنوان داشت: انقلاب اسلامی با عبور از چالش‌ها و موانع در چهار دهه گذشته بارقه‌های امید و آینده روشن را در دل و دیده دلدادگان خود ایجاد کرده است. مشروح پیام وی به این شرح است.

چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛جشن ملی، مشارکت پرشور،آینده روشن

پیام ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به این مناسبت:

 با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری، شجره طیبه انقلاب اسلامی چهل و پنجمین بهار خود را تجربه می‌کند. اینک این درخت تناور که ریشه در اعتقادات دینی و باروهای الهی راسخ ملت مسلمان ایران دارد علی‌رغم تنگ‌نظری و ناملایماتی‌های جبهه استکبار، شاخه‌های آن سایه‌گستر شده است و در زیر سایه‌های آن ملت نستوه و مقاوم ایران اسلامی به افتخارات و دستاوردهای نو به نو دست یافته‌اند.

دهه فجر را امسال در حالی جشن می گیریم که تحولات تاریخی در سطح منطقه در حال وقوع است چرا که انقلاب اسلامی به عنوان سرمشق الهام بخش گروه‌های مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق و یمن دژهای استواری در برابر تجاوزات و آزمندی استکبار ایجاد کرده است.

همچنین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه از مقاطع حساس دیگری است که این بار با مشارکت پرشور آحاد مراتب ایرانیان بدل به عرصه‌ای برای ابراز پایبندی و وفاداری به این  نظام الهی خواهد شد.

گرچه انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه عمر پربرکت خود با موانع و چالش‌های مختلفی مواجه شده است، اما عبور از این چالش‌ها آن را مقاوم‌تر و چالاک‌تر از قبل ساخته و همین موجب می‌شود بارقه‌های امید برای تحقق آینده روشن  در دل و دیدگان دلدادگان به انقلاب اسلامی پدیدار شود.

ضمن اهدای بهترین سلام‌ها و درودها به  مقام شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا، علو درجات را برای آنان و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت از درگاه خداوند سبحان مسألت کرده و این مناسبت فرخنده را  که به حق طلیعه‌ی نور و روشنایی در تاریخ آمیخته به ظلم و تاریکی در عصر غیبت است، به مردم شریف ایران اسلامی و دوستداران آن تبریک عرض می‌نمایم.

https://tavanakhabar.ir/7665کپی شد!