اختصاص ۴۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای عمل به پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در بندرامام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اینکه این اداره کل تعهدات خود در زمینه‌ی تکمیل پروژه‌های مسئولیت اجتماعی گام برداشته است، از آغاز سه پروژه مسئولیت اجتماعی دیگر در شهر بندرامام خمینی(ره) با اعتبار ۴۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش تواناخبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ابوطالب گرایلو در دیدار با امام جمعه شهر بندرامام خمینی(ره) در طلیعه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های این اداره‌کل بیان داشت:   تلاش دولتمردان در نظام اسلامی وقتی زیبنده آن است که مورد توجه و رضای خداوند قرار بگیرد و این رضایت با خدمتگزاری خالصانه و صادقانه به مردم محقق می‌شود و در این راه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با نظر مساعد و همراهی مدیران سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات متعددی به مرحله اجرا گذاشته است.
گرایلو اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یک دستگاه دولتی متولی مرجعیت دریایی کشور و متکی به درآمدهای خود است که می‌باید آن را هم صرف هزینه‌های خود و عمل به مأموریت‌های حاکمیتی و رونق سواحل بکند و علیرغم محدودیت‌ها از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نیست و تاکنون با احداث چند پروژه در سطح شهر بندرامام خمینی(ره)  در زمینه‌ی عمل به تعهدات خود گام برداشته است.
 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان افزود: پروژه‌های روشنایی جاده کمربندی بندرامام به آبادان، روکش آسفالت تقاطع غیرهم‌سطح و تعمیرات اساسی مجتمع فرهنگی ورزشی شهید حقگو با اعتباری معادل ۴۴۰۰ میلیارد ریال از اهم پروژه‌ها است که به زودی مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی همچنین  با اشاره به اینکه ۶۵ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) هزینه شده است، خاطرنشان کرد: روند احداث و تکمیل پروژه‌های دیگری با رویکرد عمل به مسئولیت اجتماعی در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی و تعمیرات فضای آموزشی نیز در این راستا در دست پیگیری است.
گفتنی است همزمان با آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و اعضای شورای اداری این اداره کل ضمن دیدار با امام جمعه شهر بندر امام خمینی(ره) آخرین اقدامات و دستاوردهای این اداره کل را تشریح کرد.
شرکت در آیین تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و غبارروبی از مزار شهدا، نواخته شدن بوق کشتی‌های پهلو گرفته در اسکله‌های مجتمع بندری همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن  و مشارکت در رژه یگان‌های خودرویی و موتوری از اهم برنامه‌ها در طلیعه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بود.
https://tavanakhabar.ir/7663کپی شد!