برگزاری مسابقات تور والیبال ساحلی کشور به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)

تور ملی والیبال ساحلی به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با حضور ده تیم از سراسر کشور آغاز شد و شرکت‌کننندگان به مدت سه روز برای کسب مقام‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها تلاش می‌کنند.

به گزارش تواناخبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، نوراله اسعدی معاون برنامه‌‍‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع با اشاره به مشارکت کمیته ورزش این اداره کل  در تمهید و زمینه‌سازی برای برگزاری فعالیت‌های ورزشی در منطقه  با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: والیبسالت‌های کشورمان پس از شرکت در  تورهای  ملی بوشهر و پارسیان، در سومین گام در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) حضور یافتند تا در مسابقات استان خوزستان شرکت کنند.

اسعدی افزود: در جریان مسابقات والیبال ساحلی تور ملی که با بهره‌گیری از امکانات و بستر مساعد در مجموعه ورزشی این اداره کل تحت عنوان جام «گرامیداشت دهه مبارک فجر» از چهارشنبه ۲۵ بهمن با حضور ۱۰ تیم آغاز شد و به مدت سه روز پیگیری می‌شود.

وی افزود: حمایت از فعالیت‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش بین اقشار مختلف به ویژه جوانان از اهم اهداف کمیته ورزش این اداره کل است که در قالب میزبانی و پشتیبانی از مسابقات و رقابت های ورزشی در سطح منطقه دنبال می‌شود.

یادآور می‌شود این دوره از مسابقات مرحله سوم انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر ۱۹ سال پسر محسوب می‌شود و دارای رنکینگ امتیازدهی از سوی فدراسیون والیبال برای بازیکنان است که امتیاز داده شده در رنکینگ ملی بازیکنان تاثیر دارد.

https://tavanakhabar.ir/7643کپی شد!