در راستای نقش مسئولیت های اجتماعی:

اهدای بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی- آموزشی پتروشیمی بندرامام به دانش آموزان کم برخوردار

آیین اهدای بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی- آموزشی پتروشیمی بندرامام به دانش آموزان کم برخوردار با حضور دکتر انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، حیات مقدم نماینده ماهشهر در مجلس، امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در فرهنگسرای فردوسی برگزار شد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، مدیرعامل این شرکت در این مراسم ضمن تاکید بر نقش مهم این مجتمع در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: پتروشیمی بندرامام یک بنگاه مسئولیت اجتماعی است که با جلوگیری از هدرروی گازها در استان خوزستان این گازها را به محصولات با ارزش افزوده تبدیل می کند و مانع ایجاد آلودگی در استان می شود.

انصاری نیک همچنین افزود: پتروشیمی بندرامام متعلق به مردم شریف ماهشهر، بندرامام و استان خوزستان می باشد و هر خیری که این بنگاه اقتصادی دارد متعلق به مردم بوده لذا از نماینده محترم مردم در مجلس خواستاریم که در حوزه تامین پایدار خوراک این مجتمع حمایت کنند تا مجتمع بتواند عملکرد موفق تری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای مردم و استان داشته باشد.

وی به برخی از مسئولیت های اجتماعی این مجتمع نیز پرداخت و اظهار داشت: با توجه به نقش پیشروی این مجتمع در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات مهمی در زمینه کمک به ساخت مدرسه و دانشگاه؛ زیرساخت های فرهنگی و عبادی، کمک به زیرساخت درمانی و بیمارستان های شهر، کمک به شهرداری و فضای سبز شهرستان و همچنین کمک به حفظ محیط زیست انجام داده است که انشالله تداوم نیز خواهد داشت.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به اهدای بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی- آموزشی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی برای حمایت از دانش آموزان کم برخوردار در سال جدید بیش از ۵ هزار بسته آموزشی – فرهنگی در نظر گرفتیم که من از آن به عنوان کوله های دانش نام می برم.

وی در پایان افزود: این کوله‌های دانش را به دانش آموزان کم برخورداری ارائه می دهیم که برای آینده کشور و میهنمان تحصیل کنند.

لازم به ذکر است اقلام مورد نظر از موسسه ای که متشکل از کارگران و زنان بدسرپرست خریداری شده و به دانش آموزان کم برخوردار اهدا خواهد شد که یک نوع کار خیر دوطرفه می باشد.

https://tavanakhabar.ir/12653کپی شد!