مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری:

رعایت الزامات ایمنی در محیط کار معیاری برای دور بودن از خطرات و ریسک است

همایش روز ملی ایمنی و آتشنشانی با حضور مدیر عامل ، مدیران، روسای ادارات و جمعی از کارکنان شرکت نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

به گزارش تواناخبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری :
مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه HSE ، رعایت ایمنی و بهداشت در محیط کار را از اصول اساسی برای حفظ سلامت و رفاه کارکنان و افزایش بهره‌وری سازمان‌ دانست.
مهندس جواد تقی زاده با تشریح اقدامات شرکت آغاجاری در حوزه ایمنی بروز رسانی تجهیزات،ادوات و ماشین آلات را از مهم ترین اقدامات شرکت طی دو سال گذشته بر شمرد.
مهندس تقی زاده با اشاره به نقش مجموعه HSE شرکت در حوزه پیرامونی افزود: در دوسال گذشته میزان آتش سوزی در حوزه پیرامونی رشد فزاینده ای داشت که با نقش آفرینی HSE شرکت آغاجاری علاوه بر جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جلوگیری ، رضایت کندی اجتماعی را در پی داشت.
مدیر عامل شرکت آغاجاری گفت : بعد از حادثه ناگوار آتش سوزی همکار عزیز جناب آقای انصاری و در گذشت فرزند ایشان در این حادثه کلیه منازل سازمانی مجهز به کپسول آتشانشانی خواهد شد
مهندس تقی زاده تصریح کرد : در حوزه پدافند نیز طرح های بسیار خوبی جهت تاسیسات برنامه ریزی شده که می بایست اجرایی شود .
در ادامه این همایش رئیس ایمنی،بهداشت و محیط زیست شرکت با تقدیر از تلاش کلیه همکاران در HSE و نگاه ویژه مدیریت شرکت به این اداره افزود: ایمنی علمی است که در پیشگیری از بروز حوادث در محیط کار به یاری انسان می‌شتابد و همواره در راستای حفاظت و حراست از نیروی کار و سرمایه گام بر می‌دارد.
علی شکیبا کیا گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰۸۰۰ پروانه کار سرد و گرم صادر شد که نشان از فرهنگ سازی ایمنی در شرکت نفت و گاز آغاجاری دارد.
شکیبا کیا احداث ایستگاه آتشنشانی مرکزی با تیپ A و آغاز عملیات احداث ساختمان مدیریت بحران و همچنین برنامه ریزی جهت ساخت زمین تمرین مخصوص المپیاد ایمنی را بخشی از اقدامات شرکت برشمرد.
شکیبا کیا همچنین تعمیر ،بازسازی و خرید بروز ترین تجهیزات ایمنی و آتشنشانی از جمله لباس مخصوص عملیات اطفا حریق ، تعمیر ماشین آلات و ادوات در راستای مقابله با حوادث را بخشی دیگری از فعالیت های اداره ایمنی دانست.
در پایان این همایش همچنین از پرسنل اداره ایمنی و ادارات برتر در حوزه ایمنی تقدیر شد.

https://tavanakhabar.ir/12647کپی شد!