پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد آغاز هشت سال دفاع مقدس و یاد و خاطره حماسه آفرینان و شهدای گرانقدر آن دوران را گرامی داشت.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

بسمه تعالی

سلام و درود خدا بر شاهدان و شهیدان گلگون کفن این دیار قهرمان پرور؛ زلال مردانی که جان برکف گرفته ،از خون خود گذشتند تا خاک و ناموس شان از گزند بیگانگان در امان بماند.
در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس به سر می بریم، روزهایی که یادآور حماسه پایداری، ایستادگی و رشادت ملتی آزاده در برابر همه زر و زور استکبار جهانی است.
حماسه هشت سال دفاع مقدس اقتدار انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت کرد و اگر امروز ارتش و سپاه پاسداران به عنوان دو بازوی توانمند کشوردر عرصه نظامی، جمهوری اسلامی ایران را مبدل به یکی از قدرت های برتر منطقه کرده اند و ایران اسلامی توانسته به عنوان مظهر استکبار ستیزی و الگوی نهضت های مقاومت و پایداری مطرح گردد ،نباید این حقیقت را از یاد برد که این دستاورد مهم به برکت خون شهدا، رشادت جانبازان، آزادگان و جامعه ایثارگری کشور طی هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است، چرا که ملت قهرمان ایران در طول این نبرد نابرابر با اتکاء به قدرت لایزال الهی، به فرماندهی حضرت امام(ره) و با تأسی به مکتب ایثار و شهادت نشان داد که می‌توان در مقابل همه زورگویان جهان با آن همه توان و قدرت ایستاد و به پیروزی رسید که این همان مصداق حقانیت وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق بر باطل است.
همچنین از یاد نبریم که این ایام، فرصتی مغتنم برای تجلیل از جامعه ایثارگران، خانواده شهدای گرانقدر و یادگاران عزیز هشت سال دفاع مقدس است و باید ضمن تکریم این عزیزان، به نحوی بایسته و شایسته به ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی بپردازیم.
اینجانب فرا رسیدن ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و از پیشگاه پروردگار متعال سربلندی و عزت روز افزون ملت سرافراز و شهید پرور ایران و توفیق تداوم حرکت در مسیر آرمان های حضرت امام خمینی (ره) را آرزومندم.

https://tavanakhabar.ir/12043کپی شد!