تقدیر از مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در نمازجمعه شهر جایزان

در راستای قدردانی از تلاش های شرکت نفت و گاز آغاجاری در احداث جاده امیدیه به جایزان از مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت در نمازجمعه تقدیر شد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری:
ظهر جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ با حضور امام جمعه، مسئولین محلی و جمعی از مردم قدرشناسی شهر جایزان از مهندس تقی زاده به پاس تلاش شبانه روزی مجموعه شرکت نفت و گاز آغاجاری در احداث و راه اندازی جاده امیدیه به جایزان تقدیر شد.
در این مراسم حجت الاسلام شیرمهد امام جمعه شهر جایزان ضمن قدردانی شرکت نفت و گاز آغاجاری در راه اندازی جاده امیدیه به جایزان پس از ۱۷ سال بیان کرد: احداث این جاده از ۱۷ سال پیش آغاز شد ولی متاسفانه به دلایل مختلف کار انجام نشد و این موضوع موجب بروز مشکلاتی برای مردم منطقه شده بود.
حجت الاسلام شیر مهد با اشاره به اجرای کار جهادی طی دوسال گذشته در احداث این جاده افزود: از نیمه سال ۱۴۰۱ با حضور مهندس تقی زاده و همکاری و تعامل بسیار خوب مهندس سلامی فرماندار شهرستان امیدیه روند احداث جاده با سرعت آغاز شد و به لطف خداوند امروز شاهد راه اندازی این جاده هستیم.
فرماندار شهرستان امیدیه نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات شرکت آغاجاری بیان کرد: طی دوسال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و خدمات عام المنفعه از سوی شرکت آغاجاری در شهرستان امیدیه انجام شد که در نوع خود کم سابقه بود.
مهندس جعفر سلامی تکمیل جاده جایزان بعد از گذشت ۱۷ سال که کام مردم را تلخ کرده بود از پروژه های شاخص این شرکت بود که با کار جهادی و شبانه روزی به بهترین شکل انجام شد.
مهندس سلامی همچنین تکمیل تونل بین شهری امیدیه به میانکوه ، مشترکی در رفع تنش آبی ، احداث جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری و…… را از برجسته ترین اقدامات شرکت آغاجاری دانست.

امام جمعه شهر جایزان و فرماندار شهرستان امیدیه در پایان نماز سیاسی و عبادی جمعه با اهدا لوح تقدیر از مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری و تقدیر کردند.

https://tavanakhabar.ir/12041کپی شد!