اعتراض تند نماینده اندیمشک به قالیباف بخاطر حضور فریدون حسنوند در مجلس+فیلم

در پی صدور حکم فریدون حسنوند بعنوان مشاور قالیباف و حضورش در صحن مجلس شورا، نماینده اندیمشک واکنش تندی در این رابطه از خود بروز داد.

به گزارش توانا خبر به نقل از رسانه مجلس، جهانبخش قلاوند در اعتراض به حضور فریدون حسنوند نماینده سابق اندیمشک در مجلس به قالیباف اعتراض کرد و گفت: درست نیست که هم فکر خودت هم باند خودت را بدون توجه به مجمع نمایندگان بدون مشورت بیارید توی صحن بگردونی

جهانبخش در ادامه اعتراض خود اظهار داشت: هم فکر خودت هم باند خودت را بدون توجه به مجمع نمایندگان و بدون مشورت بیارید توی مجلس بگردانی و این جسارت در حق مردم اندیمشک هست که کسی را پس از ۲۰ سال بیرون کردند و شما برگردانی به مجلس! این کار اخلاقی نیست.

گفته می شود که نماینده اندیمشک پس از صدور حکمی از طرف محمد باقر قالیباف برای فریدون حسنوند بعنوان مشاور رئیس مجلس در امور وزارتخانه ها و همراهی آن در صحن مجلس، به این اتفاق معترض شده است.

حسنوند ۵ دوره نماینده اندیمشک در مجلس بوده و دوره دهم و یازدهم ریاست کمیسیون انرژی را بعهده داشته است انتخابات مجلس یازدهم در اندیمشک را پس یک دو قطبی سیاسی پر رنگ و پرتنش به جهانبخش قلاوند واکذار کرد.

https://tavanakhabar.ir/11983کپی شد!