سوخت‌رسانی به ۲۸۹ فروند هواپیما در منطقه آبادان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از توزیع بیش از یک میلیون و 600 هزار لیتر سوخت هوایی به 289 فروند هواپیما در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید اظهار کرد: از نیمه دوم مرداد الی هشتم شهریور ماه سال جاری، بیش از یک میلیون و ۶۱۳ هزار لیتر فرآورده به ۲۸۹ فروند هواپیما در منطقه سوخت‌رسانی شد.

بنی‌سعید اظهار کرد: منطقه آبادان دارای دو مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را بر عهده دارد.

وی افزود: این مراکز سوخت‌گیری هر کدام با داشتن مخازنی با ظرفیت ذخیره سازی مناسب، وظیفه سوخت‌رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان و فرودگاه ماهشهر را بر عهده دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این ایام سوخت هوایی بالگردهای هلال احمر، هوانیروز سپاه، نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی در کنار سوخت مورد نیاز هواپیماهای مسافربری در مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان، تأمین و ذخیره‌سازی شده است، گفت: کارکنان مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی این منطقه به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

مدیر منطقه آبادان اظهار کرد: پروازها از فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان و ماهشهر در بازه زمانی مذکور به مقاصد مشهد، تهران، شیراز ، اصفهان و کیش انجام شده است.

https://tavanakhabar.ir/11945کپی شد!