پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و همچنین ولادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلیماً»

خدا و فرشتگانش بر پیامبر درود مى فرستند؛ اى کسانى که ایمان آورده اید، بر او درود و سلام فرستید و تسلیم فرمان او باشید.

سوره مبارکه احزاب آیه شریفه ۵۶

ماه ربیع الاول یادآور زادروز خلقت اشرف انبیاء و پیامبر صلح و دوستی است، زاد روزی که اساس آفرینش بشریت را در تاریخ جهان، هویت بخشید.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت، میراث گران بهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوده که نویدبخش همدلی و همبستگی همگان برای نیل به اهداف عالیه امت واحده است، و بدون شک در کشور عزیزمان هم آنچه ما را تا امروز از مکر دشمنان در امان نگه داشته، تنها این اتحاد ملت و وفاق ملّی به وجود آمده است.

در جهان اسلام نیز قریب یکسال است شاهد تشدید نسل کشی و جنایات صهیونیست و همپیمانان غربی‌اش در غزه هستیم، و این زخم کهنه از نبود آن وحدت لازمه بیش از پیش تازه شده؛ از این رو برای توجه همگام، هفته وحدت امسال با شعار محوری «وحدت امت اسلامی نجات غزه مظلوم» نامگذاری گردیده است.

اینجانب، میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص)، و همچنین ولادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن هفته وحدت را خدمت همکارانم در شرکت نفت و گاز اروندان و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

https://tavanakhabar.ir/11935کپی شد!