شرکت پالایش گاز بیدبلند به مدارس کم برخوردار رایانه اهدا کرد

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بهبهان، با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش در شهرستان بهبهان و ایفای مسئولیت های اجتماعی خود 29 عدد کامپیوتر کارکرده (کیس، مانیتور، صفحه کلید)، ۴ دستگاه فتوکپی و ۴ دستگاه اسکنر به مدارس کم برخوردار اهدا کرد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌ فارس بهبهان، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، ۲۹ عدد کامپیوتر کامل (کیس، مانیتور، صفحه کلید)، ۴ دستگاه فتوکپی و ۴ دستگاه اسکنر، به منظور تجهیز مدارس کم‌برخوردار در اختیار آموزش و پرورش شهرستان بهبهان قرار گرفت.

با توجه به نقش پررنگ فناوری اطلاعات در دنیای امروز، تجهیز مدارس به رایانه و اینترنت، فرصتی ارزشمند برای دانش‌آموزان فراهم می‌آورد تا به منابع آموزشی متنوع دسترسی پیدا کرده و مهارت‌های خود را در زمینه فناوری اطلاعات تقویت کنند؛ این امر به ویژه برای دانش‌آموزان پایه نهم به بالا که در آستانه ورود به دوره‌های بالاتر تحصیلی قرار دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است اقلام مورد نیاز برای تجهیز مدارس در مناطق کمتر برخوردار شهرستان بهبهان با کارشناسی واحد فناوری و اطلاعات شرکت صورت گرفته است.

در حاشیه تحویل این اقلام کمک آموزشی به مناطق کمتر برخوردار شهرستان بهبهان، از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس بهبهان که همواره در تلاش است بستری مناسب جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزان و کیفیت آموزش شهرستان فراهم آورد تقدیر و تشکر شد.

https://tavanakhabar.ir/11830کپی شد!