شرکت نفت و گاز آغاجاری پیشگام در توسعه اماکن ورزشی

بزرگترین زمین چمن مصنوعی خوزستان توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری در استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی امیدیه احداث شد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری :
عصر چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ آیین افتتاح بزرگترین زمین چمن مصنوعی استان خوزستان با حضور دکتر حیات مقدم نماینده مردم ماهشهر،هندیجان وامیدیه در مجلس شورای اسلامی و مهندس افشار مدیر ورزش شرکت ملی نفت ایران ، اعضای شورای تامین شهرستان، مدیر عامل و مدیران شرکت آغاجاری و جمعی از مدیران شهرستان امیدیه برگزار شد.
مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز آغاجاری در آئین افتتاح این پروژه که همزمان با هفتمین روز از هفته دولت برگزار شد اقدامات و پروژه های فرهنگی و ورزشی را تشریح کرد.
مهندس جهانگیر نوئی بیان کرد : از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۲۷ پروژه فرهنگی و ورزشی در شرکت آغاجاری آغاز شد که تا کنون بیش از ۱۰ پروژه به بهره برداری رسیده و سایر پروژه ها نیز در دست اقدام می باشد.
جهانگیر نوئی راه اندازی خانه بازی کودکان ، راه اندازی بزرگترین خانه بازی رایانه ای خوزستان ، راه اندازی ورزش باستانی زورخانه ای ، احداث زمین چمن مصنوعی در مدارس ، تعویض کفپوش سالن مسابقات مجموعه ورزشی ولایت ، بهسازی سالن ورزشی الغدیر آغاجاری و …. را بخشی از این پروژه ها بر شمرد.
مهندس نوئی افزود : رویکرد مجموعه شرکت آغاجاری توجه به توسعه اماکن ورزشی و تشویق جوانان به رشته های ورزشی است که در همین راستا احداث زمین های تنیس ، توسعه سالن های بیلیارد و بولینگ،احداث پارک اختصاصی دوچرخه سواری بانوان ، بهسازی دو استخر کارگری و کارمندی و …. در دست اقدام می باشد.
در ادامه دکتر حیات مقدم نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از رویکرد شرکت آغاجاری احداث این زمین ورزشی که با استاندارد های روز ورزش فوتبال ساخته شده را قابل تقدیر دانست.
دکتر امیر حیات مقدم عملکرد شرکت آغاجاری در حوزه ورزش بسیار خوب است و پروژه های متنوعی در دست اقدام دارد که امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری برسند.
دکتر حیات مقدم در ادامه با قدردانی از احداث جاده امیدیه به جایزان خواستار تکمیل و راه اندازی این جاده شد.
نماینده مردم ماهشهر،هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی با تشریح مشکلات شهرستان امیدیه در حوزه تنش آبی گفت: دو راهکار بلند مدت و کوتاه مدت وجود دارد که انتظار است شرکت آغاجاری در جهت رفع این مشکل مشارکت نماید و در جهت انتقال آب از چاه های بخش جایزان به امیدیه کمک کند.
وی همچنین احداث جاده سرانجام به امیدیه را از دیگر مشکلات شهرستان بر شمرد و افزود: امیدواریم هستیم بخشی از این جاده توسط شرکت نفت وگاز آغاجاری تکمیل شود.

https://tavanakhabar.ir/11461کپی شد!