دیدار مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری با فرماندار شهرستان امیدیه

همزمان با هفته دولت مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری با مهندس سلامی فرماندار شهرستان امیدیه دیدار کرد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری :
صبح چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ مهندس جواد تقی زاده با حضور در فرمانداری شهرستان امیدیه با مهندس سلامی دیدار و گفتگو کرد.
مهندس جواد تقی زاده در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی ، اقدامات شاخص شرکت آغاجاری را تشریح کرد.
مهندس تقی زاده تعامل میان دستگاه های اجرایی را از عوامل موثر در اجرای پروژه های شرکت آغاجاری بر شمرد و افزود: شرکت آغاجاری در این یکسال گذشته علاوه بر اجرای پروژه های عملیاتی ۲۴ پروژه مهم در دست اجرا دارد که بخشی از آن افتتاح و بخشی دیگر در حال اجرا می باشد.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری احداث بام فرهنگی امیدیه را یکی از پروژه های شاخص این شرکت دانست و گفت : این مجموعه با رویکرد توسعه فضای فرهنگی شهرستان انجام شد که مورد استقبال اقشار مردم قرار گرفت.
فرماندار شهرستان امیدیه ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌‌های علم و تقوا و نمونه‌ای از دولتمردان مردمی هستند که با ساده‌زیستی، الگو و نماد تمام مسئولین و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.
مهندس جعفر سلامی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شرکت آغاجاری بیان کرد: اقدامات مجموعه شرکت آغاجاری در سطح شهرستان امیدیه بسیار درخشان بود و جای تقدیر و تشکر دارد.
مهندس جعفر سلامی در این دیدار یکی از اقدامات شرکت را اجرای پروژه جاده امیدیه به جایزان دانست و خواستار تسریع در روند اجرایی و افتتاح این پروژه شد.

https://tavanakhabar.ir/11433کپی شد!