پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

دکتر حمیدرضا گلپایگانی در پیامی فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان؛حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن این پیام آمده است :
بسم رب شهداءو الصدیقین
اجتماع عظیم و میلیونی شیعیان در اربعین حسینی بار دیگر عظمت اتحاد و انسجام امت اسلامی را به رخ جهانیان می کشد و این پیام را روایت می کند که حرّیت و آزادگی جریانیست جاری در امتداد تاریخ حقیقت جویی و عدالت محوری.
اربعین، روز لبیک گفتن شیعیان به ندای هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی در عصر حاضر است. اربعین کلید واژه جاودانگی نهضت پر بارحسینی و موعد تجدید میثاق با آرمان های مکتب سرخ عاشوراست.
و به تعبیر مقام عظمای ولایت اربعین رسانه ای بی همتاست که راویان آن خیل زائرین و دلدادگانی هستند که با حضور حماسی و میلیونی خود و پیروی از آموزه های سومین پیشوای شیعیان جهان در مسیر عدالت، آزادگی و ولایتمداری گام نهاده اند.
ضمن آرزوی قبولی خدمات خالصانه و تلاش عاشورایی موکب داران و خادمین اهل بیت (ع) و توفیق زیارتی با معرفت برای زائرین حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم و ملت شریف ایران به ویژه کارکنان ولایتمدار شرکت ملی حفاری ایران تسلیت گفته و امیدوارم ضمن توفیق پاسداری از میراث معنوی امام حسین (ع) همواره رهرو و پیرو آن امام همام باشیم.انشاا…

https://tavanakhabar.ir/11342کپی شد!