دو پروژه خَیِرساز خانواده “معرفی” در بندرماهشهر به بهره‌برداری رسید

دو پروژه آموزشی_ورزشی با حمایت مالی خانواده خوشنام "معرفی" در بندرماهشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تواناخبر؛ در حضور خانواده خَیِر و خوشنام “معرفی” دو پروژه آموزشی_ورزشی در بندرماهشهر به بهره‌برداری رسید و در اختیار اداره آموزش و پرورش بندرماهشهر قرار گرفت.

دو پروژه زیباسازی_بازسازی دبیرستان “حاج ابراهیم معرفی” با هزینه‌ی ۸۰ میلیارد ریال و احداث سالن ورزشی “حاج ابراهیم معرفی” با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و با هزینه‌ی ۶۰ میلیارد ریال که بودجه آنها توسط خانواده خَیِر معرفی تامین گردیده است، با حضور مسئولین شهری و کشوری رسما افتتاح شدند.

مهدی اربابی مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور که برای شرکت در این مراسم به بندرماهشهر سفر کرده بود، در سخنان کوتاهی اظهار داشت: قطعا سرو‌کار خیرین با خداست و هر جا گیر و مشکلی در سر راه تعهدات خیرین پیش می‌آید، به طور معجزه اسایی مشکل مرتفع می‌شود.

دکتر مستانه خواجه گیری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ماهشهر نیز در اینباره گفت: ضمن تقدیر از خاندان بزرگ حاج معرفی و فرزندان صالح اش که ادامه دهنده راه پدر خَیرشان هستند؛ لازم به ذکر است که در ادامه اقدامات خداپسندانه‌ی این خانواده، در اواخر سال ۱۴۰۱ گلنگ هنرستان حاج معرفی نیز با حمایت ۲۰۰ میلیارد ریالی خانواده‌ی مومن معرفی به زمین زده شده است.

خواجه گیری در پایان با تشکر از سایر خیرین حقیقی و حقوقی در منطقه گفت: با همت مدیران برخی از پتروشیمی های شهرستان که با علاقه و‌ تعهد به حوزه مسولیت های اجتماعی خود در سطح شهرستان ورود کرده اند و خیرین خوشنام حقیقی، بندرماهشهر در رتبه ی نخست مدرسه‌سازی خیرین در استان خوزستان قرار دارد.

گفتنی که اولین و بزرگترین بیمارستان شهرستان بندرماهشهر، مسجد، حسینیه و مدرسه که خانواده‌ی خَیِر معرفی در بندرماهشهر احداث کرده اند، گوشه ای از خدمات این خانواده خَیِر ساکن کشور کویت می باشند.

https://tavanakhabar.ir/923کپی شد!