دراولین روز حضور دکتر کفایتمند غیور مدیرعامل جدید پتروشیمی فارابی در مجتمع بیان شد:

تلاش صادقانه برای حل مشکلات و ارتقاء بهره وری مبنای کار ما خواهد بود

دکتر مسعود کفایتمند غیور مدیرعامل جدید این شرکت با حضور در مجتمع و با همراهی دکتر حسین رفیق دوست مدیرعامل پتروشیمی فن آوران، کار خود را به صورت رسمی آغاز نمود.


به گزارش خبر صنعتی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فارابی ایشان با حضور در سالن جلسات و در جمع مدیران و روسای واحدها ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: از حضور در پتروشیمی فارابی و جمع شما عزیزان بسیار خوشحال و خدا را شاکرم و امیدوارم با همراهی و همکاری شما برای برای بهبود مستمر امور و نیل به تعالی سازمانی تلاش موثری داشته باشیم.

وی افزود: شرکت با همکاری شما نیازمند یک تحول است تا از این وضعیت شکننده خارج شود، به همین دلیل نیاز است با سه دیدگاه سه نوع برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای تحقق پیشرفت و توسعه شرکت و برون رفت از مشکلات تهیه و با توکل به خدا و تلاش مضاعف دنبال شود.

ایشان در پایان با اشاره به اینکه سرمایه اصلی سازمانی شرکت نیروی انسانی کارآمد است، بیان داشت: یکی از اولویتهای پیش رو پیگیری و انجام طرح طبقه بندی مشاغل و تقویت ظرفیتهای بازرگانی و تولید و نیز طراحی و اجرای طرحهای توسعه خواهد بود . در این راستا انتظار این است که همه پرسنل همچون گذشته تلاش صادقانه را مبنای کار خویش قرار دهند تا بتوانیم در مسیر کارایی و اثربخشی بیشتر که دو مولفه ی اصلی تحقق ارتقاء بهره وری است، گام برداریم.

در ابتدای جلسه نیز دکتر حسین رفیق دوست مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران با بیان مشکلات و وضعیت شکننده ی شرکت، اهم رویکردهای پیشنهادی برای آینده ی پتروشیمی فارابی را با مدیریت جدید تشریح و آمادگی پتروشیمی فن آوران را برای حمایت از شرکت پتروشیمی فارابی همچون گذشته اعلام نمود.

https://tavanakhabar.ir/8612کپی شد!