برگزاری مسابقات پرس‌سینه و آمادگی جسمانی یادواره شهدای مجتمع بندری امام خمینی(ره) با حضور ورزشکاران شهرهای خوزستان

مسابقات پرس سینه و آمادگی جسمانی یادواره شهدای مجتمع بندری امام خمینی(ره) ۲۱ و ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ سال جاری در سالن فجر، با حضور ورزشکارانی از این مجتمع بندری، شهرهای بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شادگان برگزار شد.
 به گزارش تواناخبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، نوراله اسعدی معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع و نائب رئیس کمیته ورزش این اداره کل با اعلام این خبر بیان داشت: درجریان این رقابت‌ها ۸۳ ورزشکار در شش وزن رشته پرس سینه و چهار رده سنی آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات اول تا سوم هر وزن و رده سنی جوایز نقدی و تقدیرنامه اهدا شد.
اسعدی ایجاد انگیزه، تشویق همکاران و خانواده‌ها به ورزش، همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی را از اهم اهداف برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی عنوان کرد و گفت: حضور ورزشکاران دارای عناوین قهرمانی استانی و کشوری موجب افزایش سطح کیفی این دوره از مسابقات شد.
یادآور می‌شود گسترش و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و حرفه‌ای بین کارکنان و خانواده ها در کنار توسعه امکانات و فضاهای ورزشی با هدف بسط نشاط و شادابی از اهم اهداف کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان است.
https://tavanakhabar.ir/7751کپی شد!