استقبال از پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از ورود به اسکله مجتمع بندری امام خمینی(ره) مورد استقبال مدیران و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) قرار گرفت.
به گزارش تواناخبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در آیین استقبال از  پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از ورود از راه دریا وارد مجتمع بندری امام خمینی(ره) شد و با حضور واحد تشریفات یگان حفاظت، مدیرکل، اعضای شورای اداری و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در فضایی آکنده از معنویت از محل اسکله تا دروازه‌ی خروج بندر مشایعت و بدرقه شد.
برگزاری زیارت عاشورا، نوحه‌سرایی و گل‌افشانی مسیر عبور پیکر مطهر شهید گمنام از برنامه‌های جانبی آیین استقبال بود که با همکاری حوزه فرهنگی و پایگاه بسیج شهید دستغیب این اداره کل برای گرامیداشت یاد جانفشانی شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد.
گفتنی است پس از تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام در شهرهای بندرامام خمینی (ره) و ماهشهر، این شهید والامقام در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به خاک سپرده و مزار آن به نماد یادآور ایثار و شهادت رزمندگان اسلام مبدل شود.
https://tavanakhabar.ir/7737کپی شد!