جشن تجلیل از بازنشستگان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جشنی به پاس قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان بازنشسته اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با حضور غلامحسین صفاییان رئیس صندوق بازنشستگی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش تواناخبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در جریان این جشن که ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جمعی از اعضای شورای اداری این اداره کل و خانواده‌های بازنشستگان نیز حضور داشتند، با برگزاری برنامه‌های مفرح و نشاط‌افزا، لحظات شاد و فرح‌بخشی در جمع صمیمانه مدیران، بازنشستگان و خانواده‌هایشان آفریده شد.

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در سخنانی در جمع  بازنشستگان، آنان را سرمایه‌های معنوی سازمان‌‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: با اتکا و بهره‌گیری از تجارب گرانقدر و ارزشمند  این عزیران و همکاری نسل جدید شاهد انتقال تجارب و تداوم مسیر مطلوب در تحقق اهداف سازمانی خواهیم بود.

اجرای موسیقی‌ متنوع محلی و اقوام، مسابقه، نمایش طنز و اهدای جوایز به افراد شرکت کننده که مزین به اسم و القاب حضرت فاطمه زهرا(س) بودند، همراه با برگزاری ضیافت شام از بخش‌های مختلف این جشن بود که با همکاری کانون بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در شهر بندرامام خمینی(ره)  برگزار شد.

تجدید دیدار مدیران با کارکنان بازنشسته و تفقد از آنان در فضایی صمیمانه و آکنده از قدرشناسی و دوستی از نکات قابل توجه در جشن تجلیل از بازنشستگان بود.

https://tavanakhabar.ir/7719کپی شد!