پیام ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در پیامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: جانبازان گرانقدر دوران دفاع مقدس با الهام از الگوی شخصیتی حضرت ابوالفضل االعباس و با ایستادگی در برابر شدائد و دشورای های ناشی از رنج و درد جراحت، به نمونه‌ای زنده و ملموس برای نسل معاصر و آتی مبدل شدند.
مشروح پیام ایشان به این شرح است؛

چهارم شعبان سالروز ولادت با سعادت ماه منیر بنی‌هاشم بزرگ پرچمدار دشت کربلا اسوه وفاداری و برادری حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به نام روز جانباز مزین شده است، یادآور مرام و منش رادمردانی است که تا پای جان در راه آرمان‌های والای الهی و انسانی ایستادند و این مفاهیم گرانقدر را برای نسل‌های بشری متجلی و متبلور کردند.

جانبازان گرانقدر دوران دفاع مقدس با الهام از الگوی شخصیتی حضرت ابوالفضل االعباس و با ایستادگی در برابر شدائد و دشورای های ناشی از رنج و درد جراحت، به نمونه‌ای زنده و ملموس برای نسل معاصر و آتی مبدل شدند.

عزیزان جانباز در تأسی از روش و منش این شخصیت بزرگ تاریخی که بارقه‌ای از عظمت مولای متقیان حیدر کرار را در رفتار و کردار خود متجلی کرد، نشان دادند که خاندان مطهر نبوت و رسالت در تمامی اعصار و صحنه‌ها چراغ راه ما به سوی رستگاری و سرافرازی هستند.

اینجانب ضمن تبریک این مناسبت خجسته به تمامی ارادتمندان عاشقان امامت و ولایت از زحمات و تلاش‌های همکاران جانبازم در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان که یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس بین ما هستند، قدردانی نموده و صحت و سعادت تمامی عزیزان را از درگاه  خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

https://tavanakhabar.ir/7647کپی شد!