دیدار مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با نماینده ولی فقیه استان

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای مدیر عامل جدید شرکت لوله سازی اهواز افزود: امیدوارم در کنار کارکنان تلاشگر بتوانید مسیرهای رشد و تعالی را در صنعت کشور با گام‌های استوار بردارید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین بر افزایش تولید در راستای اقتصاد مقاومتی، مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.

وی با اشاره به دغدغه‌های جامعه کارگری توضیح داد: رفاه جامعه کارگری از اولویت‎ها باشد.

همچنین مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز نیز با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای و حمایتی شرکت لوله سازی اهواز توضیح داد: تمرکز بر تولید در راستای فرامین مقام معظم رهبری و دستورات وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی جناب آقای دکتر مرتضوی، مدیر محترم صندوق بازنشستگی کشوری، جناب آقای دکتر ترکی و سهامدار عمده شرکت، هلدینگ صبا انرژی برنامه‌های جدی و ساختاری در جهت خدمت رسانی و رفاه پرسنل و افزایش تولید با تاکید بر فعال کردن تمام ظرفیت‌های تولید، حمایت مسئولین استانی و بالاخص نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اهواز حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، در دستور کار هیئت مدیره شرکت است.

وی افزود: تلاش برای اجرای طرح‌های توسعه از اولویت‌های ما به حساب می‌آید و قطعا در این مسیر توجه به رفاه جامعه کارگری نیز در دستور کار است.

https://tavanakhabar.ir/6898کپی شد!