شهید گمنام دفاع مقدس مورد استقبال کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی بندرامام قرار گرفت

کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی بندرامام به همراه مدیرعامل شرکت در آئین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه‌‌ی ویژه اقتصادی پتروشیمی حضور یافتند.

به گزارش تواناخبر، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام، صبح سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ همزمان با آئین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دفاع مقدس، مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید در مقابل شرکت پتروشیمی بندرامام برگزار و سپس مدیران ارشد و کارکنان به همراه مدیرعامل در محل مراسم در سایت ۱ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حضور یافتند.

در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جمعی از مردم شهید پرور و کارکنان شاغل در صنایع پتروشیمی برگزار شد، پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع و در محل تعیین شده به خاک سپرده شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا و قدردانی از فداکاری های آنان است.

وی افزود: شهدای گمنام با نثار جان خود، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم راه و مسیر آنان را ادامه دهیم.

https://tavanakhabar.ir/5948کپی شد!