مشتری‌مداری به سبک پتروشیمی اروند ؛

پنجمین همایش ارتباط با مشتریان با هدف رفع چالش‌ها و بررسی فرصت‌ها

در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی تهران‌پلاست هفدهم، در کنار استمرار بازدید مدیران شرکت پتروشیمی اروند از غرفه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و گفتگوی بی واسطه با مشتریان، پنجمین همایش ارتباط با مشتریان نیز از سوی این شرکت برگزار شد.

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ در این همایش سالانه، نیازهای مشتریان و چالشهای پیش رو  صنایع پایین دستی بررسی و راهکارهایی در خصوص تقویت شرکت‌های پایین دستی و ارزش آفرین  ارائه شد.

همچنین بار دیگر مدیران پتروشیمی اروند با تشریح راهبرد این شرکت بر عرضه بیشتر محصولات با اولویت صنایع داخلی و با هدف توسعه‌ی صنایع پائین دستی تاکید کردند.

در این جلسه همچنین راه‌های رفع تنگناهای افزایش تولید و ثروت آفرینی در صنایع وابسته بررسی و نسبت به آن تصمیماتی اتخاذ شد.

https://tavanakhabar.ir/4327کپی شد!