گروه جهادی کارکنان پتروشیمی امیرکبیر به کمک مردم بندرامام‌خمینی شتافتند

در پی بارش شدید باران و آبگرفتگی شهر بندرامام‌خمینی، گروه های جهادی پتروشیمی امیرکبیر به کمک رسانی به مردم پرداختند.

به گزارش تواناخبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی امیرکبیر همزمان با بارش‌های سیل‌آسا و آبگرفتگی گسترده در شهر بندر امام خمینی(ره)، نیروهای جهادی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با تجهیزات کامل در سطح این شهرستان مستقر شدند و به امدادرسانی به مردم پرداختند‌.

از اقدامات گروه جهادی شهید ابراهیم هادی میتوان به اعزام ۶ دستگاه پمپ تخصصی کف‌کشی ویژه تخلیه آب، دو دستگاه بیل میکانیکی، مخازن آب آشامیدنی،خودروهای سبک و نیمه سنگین و دیگر تجهیزات امدادرسانی به سطح شهر بندرامام‌خمینی است.

از نخستین ساعات وقوع بارندگی و با هماهنگی ستاد بحران شهر بندر امام خمینی(ره) در جهت تقسیم وظایف و خدمات رسانی مطلوب به سیل‌زدگان، بیش از ۳۰ نفر از نیروی جهادی این شرکت، مسئولیت امدادرسانی در کوی صباغان را عهده دار شده اند و با تجهیزات کامل و خدمات لجستیکی، در پی رفع خسارات بر جای مانده از سیل هستند.

در این خصوص، امدادگران این شرکت، با شناسایی منازل آسیب دیده و با انجام اقدامات فوری جهت تخلیه آب، ساماندهی و اسکان آسیب‌دیدگان، ایزوگام، ترمیم و شست و شوی منازل و همچنین لایروبی کانال های آب، پشتیبان مردم شریف بندر امام خمینی(ره) هستند.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در راستای ایفای نقش خود در انجام مسئولیت‌های اجتماعی، تمام ظرفیت‌ و امکانات خود را بسیج کرده و این خدمات تا آخرین لحظه رفع مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

https://tavanakhabar.ir/2271کپی شد!