با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

حسین جابری انصاری مدیرعامل ایرنا شد

با حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین جابری انصاری، سخنگوی پیشین وزارت امورخارجه به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب شد

به گزارش خبرصنعتی، با حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین جابری انصاری به عنوان مدیرعامل جدید ایرنا منصوب شد.

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حسین جابری انصاری آمده است: «نظر به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی، به موجب این ابلاغ به سمت «مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می‌شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و ضمن بهره گیری از ظرفیت ارزشمند سرمایه انسانی سازمان، در تقویت مرجعیت مام اسلامی و تلکرد و خد. و خدمات دولت چهاردهم و انسجام اجتماعی و فرصت آفرینی برای دیپلماسی رسانه ای، موفق و موید باشید.»

حسین جابری انصاری، متولد ۱۳۴۸ کار خود را سه دهه پیش در میز فلسطین وزارت امورخارجه آغاز کرد. مشاور معاونت عربی و آفریقایی، مدیر کل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای، معاون عربی و آفریقایی، مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی و معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از جمله مسئولیت‌های او در این سال‌ها بوده است.

به تازگی کتاب «اخگر به گریبان» از او روانه بازار شده که ترجمه خاطرات منیر شفیق، اندیشمند و استراتژیست فلسطینی است.

https://tavanakhabar.ir/12089کپی شد!