فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان: معاینه و درمان بیش از ۴۳ هزار بیمار در اربعین حسینی از سوی بسیج جامعه پزشکی انجام شد

به گزارش تواناخبر، سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در برنامه تجلیل از پزشکان و کادر درمان موکب سلامت در اربعین حسینی گفت: امروز در جهت بزرگداشت خدمات بسیج جامعه پزشکی به زوار اربعین حسینی مراسم تقدیری برگزار شد.

او یکی از کارهای مهم در حرکت اربعین را، درمان زائران دانست و افزود: به دلیل حجم زیاد زائر که طی مدت کوتاهی حضور می‌یابند لازم است که بسیج و جامعه پزشکی در کنار و خدمت مردم باشند.

سرتیپ شاهوار پور اضافه کرد: پزشکان ما داوطلبانه در ۶ جایگاه حضور داشتند؛ عراق، مرز چذابه، مرز شلمچه، ورودی‌های استان و غیره که این کار شبانه روزی در هوای گرم جای تقدیر دارد.

او ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی در سالهای اخیر تلاش‌های زیادی را درمناطق محروم انجام داده که نمونه برجسته آن حضور در اربعین است.

سرتیپ شاهوار پور گفت: بیش از ۴۳ هزار بیمار درمان شدند و برخی نیز بیماری زمینه‌ای داشتند و از نگرانی‌های بعدی جلوگیری شد و با تدابیر صورت گرفته در تلاشیم که سازه های دائمی بسازیم زیرا اکثر سازه‌های بهداشتی و درمانی موقت هستند و خدمات آنها نیز ممکن است مطلوبیت کافی به اندازه سازه‌های دائمی را نداشته باشد

https://tavanakhabar.ir/12065کپی شد!