بازدید مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش از منطقه قزوین

مشاور مدیرعامل طی بازدید از ستاد و انبار نفت منطقه قزوین با کارکنان واحدهای ستادی و عملیاتی این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، محسن مومنی طی سفر یک روزه با عبدالرضا انتظاری مدیرمنطقه دیدار و گفتگو کرد. وی ضمن ابراز خرسندی ازحضور میدانی در منطقه از نزدیک مسائل حوزه روابط عمومی را بررسی کرد.

رییس روابط عمومی بر حوزه ارتباطات و روابط عمومی درون و برون سازمانی تاکید کرد و این مهم را گام بسیار موثری در جهت ارتقاء بینش افکار عمومی از ارائه خدمات بسیار متعدد و متنوع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و ایجاد نشاط سازمانی برشمرد.

مشاور مدیرعامل با حضور در دفتر کار یکایک کارکنان منطقه و عرض خدا قوت به همکاران منطقه، صحبتهای ایشان را شنید و با آنان دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین با حضور در جلسه کسب و کار منطقه با مسئولین واحدها و رؤسای نواحی نیز دیدار و گفتگو کرد در همین جلسه موضوعاتی همچون تدوین یک برنامه جامع ابلاغی از سوی ستاد در خصوص برگزاری جشن بازنشستگی کارکنان و ایجاد و افزایش اقامتگاههای تفریحی رفاهی برای خانواده ها و تولید نشریه درون سازمانی که علاوه بر مباحث عملیاتی موضوعات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی در حوزه کارکنان و خانواده ها را نیز شامل گردد.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه این بازدید پس از حضور در نماز جماعت منطقه و بررسی وضعیت نمازخانه و موضوعات مرتبط با نماز رهنمودهایی را در جهت ارتقای سطح معنوی نمازخانه مطرح نمود. مشاور مدیرعامل به همراه مدیر منطقه قزوین و تنی چند از مسئولین منطقه از موقعیت مکانی پیشنهادی طرح احداث سالن همایش نیز بازدید کرد و قول مساعد پیگیری این موضوع از ستاد را دادند.
رییس روابط عمومی شرکت با حضور در دفترکار مسئول روابط عمومی منطقه از نزدیک در جریان امور جاری روابط عمومی منطقه قرار گرفتند و همچنین برای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیتهای روابط عمومی راهنماییهای لازم را بیان کرد.

مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش در انتهای این بازدید با مدیر منطقه قزوین جلسه جمع بندی داشته و مسائل مختلفی در حوزه های فرهنگی و ارتباطات و نیروی انسانی و …را به گفتگو نشستند و ابراز امیدواری کردند که با تعامل بیشتر و پیگیری های دو جانبه درحل مسائل و پیشبرد اهداف شرکت تسریع نمایند.

https://tavanakhabar.ir/12030کپی شد!