برگزاری دوره آموزشی پایش محیط زیست صنعت پتروشیمی ایران به میزبانی شرکت پتروشیمی تبریز

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی تبریز، دوره آموزشی پایش زیست محیطی در صنعت پتروشیمی با حضور مدیر محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی و روسای محیط زیست شرکت‌های پتروشیمی سراسر کشور و کارشناسان ارشد سازمان حفاظت از محیط زیست از امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ به مدت سه روز و به میزبانی پتروشیمی تبریز آغاز به کار کرد.

در ابتدای این دوره آموزشی، مهندس زارعی معاونت محترم عملیات و رئیس مجتمع، ضمن خیر مقدم به میهمانان و حضار محترم، شرکت پتروشیمی تبریز را مجموعه‌ای مقید به رعایت مسائل زیست محیطی معرفی نمود و اقدامات اخیر در زمینه‌ی به حداقل رساندن VOC، بازیافت و بازچرخانی پساب و اجرای پروژه‌های موثر زیست محیطی را گواه این مطلب دانست.

وی افزود: برگزاری این دوره فرصت مناسبی جهت تبادل اطلاعات در خصوص پایش محیط زیست است.

وی اظهار داشت: HSE یک مفهوم و رویکرد یکپارچه است و در جهان توجه به مسائل محیط زیستی، جنبشی مهم در راستای رسیدن به دنیایی امن‌تر و پایدارتر می‌باشد.

خانم مهندس همتی رئیس محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تقدیر از میزبانی پتروشیمی تبریز، برگزاری این دوره آموزشی را در زمینه‌های مختلف از جمله پایش و محیط زیست، مشکلات اجرای قوانین زیست محیطی و جرائم زیست محیطی، موثر دانست و افزود: امنیت دنیا و موضوعات اقتصادی و اجتماعی به مسئله محیط زیست گره خورده است و برگزاری چنین دوره‌هایی بیانگر اهمیت مسائل زیست محیطی است.

خاطر نشان می‎‌شود دوره آموزشی پایش محیط زیست در صنعت پتروشیمی ایران به میزبانی پتروشیمی تبریز و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

https://tavanakhabar.ir/11921کپی شد!