قدردانی کمیته امداد از اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در راستای محرومیت‌زدایی

نشست مشترک مدیران شرکت نفت و گاز اروندان و کمیته امداد خوزستان به منظور تجلیل از اروندان در راستای همکاری‌های مؤثر در حوزه محرومیت‌زدایی و توجه به تحصیل دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز یکشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳، در نشستی با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان و جمعی از روسای هر دو سازمان به منظور تقدیر از همکاری‌های شرکت اروندان و همچنین انجام هماهنگی‌های لازم به جهت برگزاری آیین توزیع پنج هزار کیف و بسته‌ لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش این سازمان در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار شد.

در این نشست عذاری اهوازی، با تاکید بر اهمیت رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان، اظهار کرد: این شرکت همواره تلاش کرده است تا با ایجاد فرصت‌های شغلی و ارائه خدمات مختلف به مناطق محروم شهرهای حوزه تاسیساتی خود، گامی در جهت بهبود وضعیت زندگی مردم بردارد.

وی همچنین به طرح‌های اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها، علاوه بر ایجاد اشتغال، به حفظ عزت نفس و استقلال مالی افراد تحت پوشش کمک شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: خرسندیم‌ که سال جاری نیز همچون سال گذشته توانستیم در حوزه عمل به مسولیت‌های اجتماعی خود هفته آینده طی آیینی، پنج هزار بسته نوشت افزار به کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت توزیع در مناطق تحت مدیریت این شرکت اهدا کنیم.

جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد خوزستان نیز از همکاری‌های مستمر شرکت نفت و گاز اروندان تقدیر کرد و گفت: این شرکت همواره یار و یاور کمیته امداد در خدمت‌رسانی به نیازمندان بوده است و اهدا بسته‌های نوشت افزار برای دانش‌آموزان تحت پوشش این سازمان گویای این‌ همکاری صمیمی است.

وی افزود: ما توانسته‌ایم خدمات متنوعی از جمله پرداخت تسهیلات، ایجاد کارگاه‌های تولیدی و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به خانواده‌های تحت پوشش ارائه دهیم.

مدیر کل کمیته امداد امام‌حمینی(ره) استان گفت: خوشبختانه در کمیته امداد خوزستان به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با همکاری شرکت‌هایی همچون نفت و گاز اروندان، هیچ کودکی تحت پوشش این کمیته به دلیل نبود اقلام مورد نیاز از تحصیل جا نمانده است.

شیبه کمک پنج هزار بسته‌ای شرکت نفت و گاز اروندان را مهم دانست و گفت: افتخار ما این است که از بانیان این اقدامات ارزنده و خداپسندانه قدردانی کنیم و این نشست نیز در جهت تقدیر از دست‌اندرکاران شرکت نفت و گاز اروندان به جهت همکاری با این سازمان و ادامه همکاری در آینده است.

در پایان این نشست صمیمی از اقدامات موثر عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، امید نصیری رییس روابط عمومی و عیسی نویری رئیس پژوهش و کمیته مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت با اهدای یادبودی تقدیر شد.

https://tavanakhabar.ir/11911کپی شد!