بازدید معاون وزیر نفت از روند سوخت‌رسانی در انبار و اسکله‌های نفتی بندرعباس

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در تأسیسات انبار نفت شهید رجایی بندرعباس و اسکله‌های نفتی شهید رجایی و شهید باهنر، وضعیت سوخت‌رسانی به نقاط مختلف کشور از مبداء بزرگ‌ترین منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، محمدصادق عظیمی‌فر در این بازدید از روند ذخیره‌سازی و انتقال انواع فرآورده‌های نفتی توسط خطوط لوله و همچنین نفتکش‌های جاده‌پیما، ریلی و دریایی بازدید کرد.

بر پایه این گزارش، مسولین واحدهای مختلف عملیاتی در این بازدید توضیحات لازم و چالش‌های حوزه ذخیره‌سازی را مطرح کردند.

در ادامه این بازدید، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در بین نیروهای سوخت‌رسان و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان ضمن تشکر از کارکنان این شرکت که صورت بی‌وقفه و شبانه‌روزی در جهت سوخت‌رسانی به مردم خدمت می‌کنند، به گفتگوی صمیمانه با آنها پرداخت.

عظیمی‌فر ضمن بررسی وضعیت و شرایط و مشکلات کارکنان این تأسیسات و رانندگان نفتکش‌های جاده‌پیما، دستورات لازم جهت بررسی تخصصی موارد مطرح شده را صادر و بر ضرورت توجه به دغدغه‌های کارکنان، متولیان و متصدیان امر سوخت‌رسانی تأکید کرد.

https://tavanakhabar.ir/11879کپی شد!