توزیع روزانه بیش از ۱۷ میلیون لیتر فرآورده نفتی از منطقه آبادان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: روزانه بیش از 17 میلیون لیتر فرآورده نفتی از این منطقه حمل و به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید در جلسه بررسی مسائل حمل و نقل و تقدیر از شرکت‌های حمل فعال در سوخت‌رسانی اربعین و ایام تابستان اظهار کرد: شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش از ارکان اصلی در چرخه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی محسوب می‌شوند که نقش بی‌بدیل آن‌ها در گردش چرخ اقتصاد، تولید و خدمات بر کسی پوشیده نیست.

بنی‌سعید افزود: رسالت اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی است که روزانه این مقدار فرآورده از این منطقه، حمل و به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود و به منظور تحقق این مهم، به همت کارکنان منطقه آبادان و با همکاری شرکت‌های حمل و نقل، ۲۴۴ تریلر نفتکش، کار انتقال فرآورده‌های نفتی را از انبارهای نفت آبادان و ماهشهر برعهده دارند.

وی افزود: منطقه آبادان دارای سه انبار نفت و دو تأسیسات گاز مایع و همچنین مدیریت و نظارت بر ۸۶ جایگاه، شامل ۳۸ جایگاه عرضه سوخت مایع، ۱۸ جایگاه دو منظوره، ۲۰ جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی و ۱۰ جایگاه ساحلی را به عهده دارد.

گفتنی است، در این جلسه پیشنهادهایی به منظور افزایش بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود مطرح شد و در پایان این مراسم نیز از شرکت‌های فعال در امر سوخت‌رسانی اربعین حسینی و فصل تابستان با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

https://tavanakhabar.ir/11877کپی شد!