مدير عمليات غير صنعتي مناطق نفتخيز جنوب خبرداد:

راه‌اندازی نهضت نوسازی و بهسازی اماکن رفاهی و ورزشی در صنعت نفت جنوب

فتح شهني به راه‌اندازي نهضت نوسازي و بهسازي برخي اماکن ورزشي و رفاهي در شهرک نفت اهواز اشاره کرد و گفت: طي بازديدهاي مستمر مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب و پيگيري‌هاي مديريت عمليات غير صنعتي با حمايت مدیریت مالی و امور حقوقی و قراردادها در اين دوره اقدامات مؤثري در زمينه بهسازي، نوسازي و بازسازي برخي اماکن رفاهي و ورزشي صورت گرفت.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سعید فتح‌شهنی، مدیر عملیات غیر صنعتی در حاشیه بازدید تعدادی از اماکن ورزشی و رفاهی در دست تعمیر توسط این مدیریت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وفق بازدیدهای مستمر مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سال ۱۴۰۲ از اماکن ورزشی و پیگیری‌های صورت گرفته مدیریت عملیات غیر صنعتی با عنایت به اینکه از زمان تأسیس این اماکن تعمیرات بنیادی در بخش‌ عمده‌ای از آن‌ها صورت نگرفته بود، اقدامات گسترده‌ای در سال گذشته به منظور بازسازی، بهسازی و نوسازی اماکن رفاهی و ورزشی در دستورکار قرار گرفت.

به گفته مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، عمده فعالیت‌های صورت گرفته در راستای مرمت اماکن تحت اشراف مناطق نفتخیز جنوب در سه بخش ساختمانی، برق و مکانیک خلاصه می‌شود.

فتح شهنی با اشاره به برخی اقدامات ساختمانی صورت گرفته از سوی این مدیریت خاطرنشان کرد: نوسازی کلیه آبریزگاه‌های اماکن رفاهی و ورزشی، تعویض سقف برخی اماکن، رنگ‌آمیزی و سنگ‌کاری محوطه‌های ورودی و تعویض کفپوش در برخی سالن‌ها، گزیده‌ای از فعالیت‌های ساختمانی صورت گرفته از سوی مدیریت عملیات غیر صنعتی به منظور ایجاد حس رضایتمندی در کارکنان و خانواده‌های آنان بود.

وی درخصوص اصلاح سیستم برقی در سالن‌ها و اماکن جهت بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌افزاید: جایگزینی کلیه پروژکتورهای پرمصرف با نوع کم مصرف LED در کنار تعویض کابل و تابلوها در برخی از اماکن به دلیل بروز اختلال و مشکل در سیستم؛ از سوی مدیریت عملیات غیر صنعتی صورت گرفت.

مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به تعمیر و بازسازی کلیه دستگاه‌های سرمایشی و افزایش ظرفیت سرمایش در برخی از اماکن با تعویض کمپرسور‌های موجود اشاره کرد و آن را اقدامی مؤثر در راستای بهبود کیفیت هوای داخلی اماکن دانست.

فتح شهنی با اشاره به میزان اعتبار تخصیص یافته در هر بخش ادامه داد: میزان اعتبار تخصیص یافته به منظور بازسازی و بهسازی اماکن در سال ۱۴۰۲ حدود ۸۳ میلیارد تومان است که با بهره‌گیری از آن ۸ پروژه به مبلغ ۱۳ میلیارد تومان اجرا شده است و ۷ پروژه‌ دیگر با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان در دست اجرا قرار دارد؛ افزون بر آن ۵ پروژه دیگر به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان در حال برگزاری مناقصه است.

به گفته وی شرح کار ۹ پروژه دیگر با برآورد تقریبی ۲۰ میلیارد تومان نگاشته شد و در حال ارسال به مدیریت مالی جهت اخذ اعتبار است.

مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به تشریح پروژه‌های اجرا شده در اماکن ورزشی و رفاهی پرداخت و گفت: تعمیر و بهسازی استادیوم فوتبال شهرک نفت، بهسازی روشنایی سالن مسابقات مجتمع ورزشی امام رضا (ع)، تعمیر و بهسازی استخر بانوان شهرک نفت و بهره‌برداری آن در مهرماه سال جاری، تکمیل و توسعه کف‌سازی سالن ورزشی شهدا کوی فدائیان اسلام، رنگ‌آمیزی مجتمع ورزشی ملی راه، بهسازی زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک نفت، تعمیر و بهسازی سالن چند منظوره آقایان، بازسازی و ساخت جکوزی استخر سرپوشیده کوی فدائیان اسلام از جمله اقداماتی بود که در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت.

فتح شهنی در پایان گفت: احداث پارک ورزشی دوچرخه سواری همگانی خانواده در شهرک نفت، ترمیم و بهسازی سالن مسابقات شهرک نفت، تعمیر، تجهیز و بهسازی سالن فوتسال و سالن چندمنظوره بانوان شهرک نفت، بازسازی کلیه استخرهای سرپوشیده در کوی فدائیان اسلام، اجرای سقف کاذب جهت سالن ورزشی پلی کلینیک طبی مجتمع امام رضا (ع) شهرک نفت و پارک نشاط بخشی از پروژه‌هایی هستند که هم‌اکنون اقدامات تصحیحی و اجرایی در آن‌ها انجام می‌شود.

https://tavanakhabar.ir/11812کپی شد!