بهره‌مندی از زیرساخت‌های تجاری منطقه اقتصادی بندر امام؛

هیئت تجاری عمان از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی بازدید کرد

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: در بازدیدی که اعضای هیات تجاری عمان از زیرساخت‌ها و واحدهای تولیدی منطقه داشتند برای بهره‌مندی از این مجموعه بندری و توسعه مبادلات تجاری با ایران ابراز تمایل کردند.

به گزارش توانا خبر، اعضای هیات تجاری عمان که از اوایل هفته جاری به‌ منظور بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خوزستان در استان حضور دارد در سفر به بندر امام خمینی از این مجتمع بزرگ بندری دیدن کردند.

محمدجواد امانی اظهار کرد: این هیئت در بازدیدی که از زیرساخت‌ها و واحدهای تولیدی منطقه داشتند برای بهره‌مندی از این مجموعه بندری برای توسعه مبادلات تجاری با ایران ابراز تمایل کردند.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات اقتصادی عمان متشکل از دو معاون وزیر، رئیس، نائب رئیس اتاق بازرگانی استان شمال شرقی سلطنت عمان و جمعی از بازرگانان و سرمایه‌گذاران این کشور است که باهدف آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی خوزستان به دعوت اتاق اهواز به این استان سفر کرده‌اند، افزود: بازدید از کارخانه‌ها مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام، آشنایی با فرایند تولید محصولات مختلف صنعت پتروشیمی و بررسی میزان سرمایه‌گذاری در این حوزه، از دیگر برنامه‌های سفر این هیات اقتصادی به بندر امام خمینی بود.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: همچنین بازدید از مرکز دریابانی بندر امام خمینی، بارگیری کشتی‌های تجاری بین‌المللی و رونق اقتصادی این منطقه از دیگر برنامه‌های این هیات اقتصادی کشور عمان بود.

https://tavanakhabar.ir/11756کپی شد!