چشم انداز روشن صنعت نفت در جنوب

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران: ظرفیت‌های تولید در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بررسی شد

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس حمید بورد، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در حاشیه نشست هم‌اندیشی با مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تشریح دستاوردهای این سفر یک روزه به اهواز پرداخت.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید به اهمیت امر تولید و اهتمام دولت چهاردهم بر فعالسازی ظرفیت‌های داخلی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تولید و شرکت‌های مستقر در جنوب، بلافاصله پس از انتصاب با برگزاری نشست‌های تخصصی، مباحث کاری را در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از سر گرفتیم.

مهندس بورد پس از گریزی کوتاه به دستاوردهای این سفر یک روزه بیان کرد: جلسه ای که امروز با مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز برگزار شد، ماهیت اجرایی و کارشناسی درخصوص موانع فراروی تولید و راهکارهای افزایش ظرفیت‌های تولید داشت؛ برخی از مدیران حاضر در این نشست تخصصی گزارشات ارزشمندی ارائه کردند و در بررسی‌های کارشناسی، راهکارهای مناسبی بیان شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای سه ساله شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در راستای ارتقاء و نگهداشت تولید خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بزرگترین شرکت زیر مجموعه نفت ایران است، باید بتوانیم ظرفیت تولید را در این شرکت به حداکثر برسانیم.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در پایان گفت: این بازدیدها و جلسات به صورت مستمر برگزار خواهد شد و پیگیری‌های ما در شرکت ملی نفت ایران تنها به امروز ختم نمی‌شود.

گفتنی است؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به منظور بررسی آخرین وضعیت عملیات، مشکلات و چالش‌های فراروی حفاری، استخراج، تولید و انتقال نفت در شرکت‌های تابعه به اهواز سفر کرده است.

https://tavanakhabar.ir/11580کپی شد!