تخصیص ۲۱ میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی چابهار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار به اختصاص 21 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی منطقه در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، سیدکیومرث کمالیار از انجام هماهنگی‌های لازم با اداره‌های جهاد کشاورزی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر دستگاه‌های متولی در خصوص تأمین سوخت بخش کشاورزی خبر داد و افزود: در این بازه زمانی، حدود ۲۱ میلیون لیتر نفتگاز برای اراضی سطح زیرکشت در جنوب استان سیستان و بلوچستان تأمین و توزیع شد.

کمالیار افزود: همچنین به منظور حمایت از تولید دام و طیور با توجه به برنامه مصرفی مرغداری‌ها و سایر دامداری‌ها، سوخت مورد نیاز این مراکز طبق کارشناسی‌های انجام شده کاملا تأمین و رضایت‌مندی عمومی در این خصوص وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه گاز طبیعی توسط شرکت گاز استان و تمهیدات اندیشیده شده، زمینه‌های لازم جهت اتصال بسیاری از این واحدها به سوخت مایع فراهم و ان‌شاء‌الله این امر در بحث صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف سوخت تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که این مقدار تحویل سوخت، افزایش هشت درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، خاطر نشان کرد: لزوم توجه به شاغلان در بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و ما برای احقاق حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع نهایت تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

مدیر منطقه چابهار ضمن اشاره به اینکه جنوب استان سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط ویژه در بحث زراعت و کشاورزی دارای محصولات مرغوب و مطلوبی است، ضمن آرزوی توفیق برای تمامی کشاورزان ابراز امیدواری کرد سال جدید منشأ حرکتی بزرگ برای حمایت از تولید و رشد کشاورزی باشد.

https://tavanakhabar.ir/11515کپی شد!