منطقه آبادان روزانه حدود ۷ میلیون لیتر نفتگاز مصرفی نیروگاه‌ها را تأمین می‌کند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از تأمین روزانه حدود 7 میلیون لیتر نفتگاز مصرفی نیروگاه‌های استان و سایر نیروگاه‌ها به منظور پایداری شبکه برق و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران مستقر در موکب‌ها و حسینیه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید اظهار کرد: امسال شاهد گرمای بی‌سابقه در جنوب غرب کشور بوده‌ایم و این گرما باعث افزایش میزان مصرف برق شده است، بنابراین با تدابیر از پیش اتخاذ شده، این شرکت روزانه حدود پنج میلیون لیتر نفتگاز مصرفی نیروگاه‌های آبادان، خرمشهر و ماهشهر را تأمین می‌‌کند.

بنی‌سعید افزود: علاوه بر تأمین سوخت نیروگاه‌های استان بوشهر، این منطقه روزانه حدود ۲ میلیون لیتر نفتگاز مصرفی نیروگاه‌های فارس و بوشهر را نیز تأمین می‌کند.

وی ضمن اشاره به اهمیت تأمین سوخت در ایام پس از اربعین حسینی و گذر از موج شدید گرما و رطوبت گفت: سوخت این نیروگاه‌ها از طریق دو انبار نفت “آبادان” و “شهید نوربخش ماهشهر” به وسیله نفتکش و خط لوله منتقل می‌شود.

مدیر منطقه آبادان اظهار کرد: به منظور کمک به پایداری شبکه برق، سوخت صنایع بزرگ مستقر در استان از طریق دیزل ژنراتورهای آنها تأمین می‌شود.

https://tavanakhabar.ir/11415کپی شد!