پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درسی که اربعین به ما می‌دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.

«مقام معظم رهبری»

گردهمایی عظیم و راهپیمایی تمدن ساز اربعین حسینی، جلوه جهانی وحدت شیعیان و یک حماسه بزرگ در دنیای اسلام است، که به عنوان مردمی ترین پدیده اجتماعی عصر حاضر، محبت ملت هاى آزاده به اهل البیت(علیهم السلام) و بیداری و از خودگذشتگی ایشان در مسیر ارزش های معنوی را نمایان می سازد.

هر ساله بدین شکل حرکت زوار اربعین حسینى در سیطره تعاملات مادی گرایانه جوامع، تلنگر و تنبه ای ایجاد کرده، و با جریانى پویا، مستمر و اثرگذار بهترین درس ها را براى انسان هاى دین مدار و آزاد اندیش به همراه دارد.

در این مسیر نورانی شرکت نفت و گاز اروندان افتخار آن را دارد، با اهتمام و اقدامات تسهیل کننده، در سالیان گذشته خدمتگزار زوار همایش بزرگ اربعین در پایانه مرزی شلمچه باشد، و امسال نیز با مجموعه بزرگی از اقدامات توفیق مشارکت پر شورتر حاصل شد، و همگام با کلیه ملت هاى رهرو حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کارکنان و بسیجیان جهادی این شرکت در حماسه خدمت سر بلند ظاهر شدند.

اینجانب ضمن خداقوت به همه دست اندرکاران صنعت نفت جنوب در پشتیبانی از این حماسه بی بدیل، فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله(ع) را تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان خواهانم این تلاش ها مقبول واقع شده و به ما توفیق دهد تا همواره در شمار رهروان آن حضرت باشیم.

https://tavanakhabar.ir/11291کپی شد!