پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن زادروز حکیم ابوعلی سینا و تجلیل از مقام پزشک

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی و دست اندرکاران این حوزه تخصصی تبریک گفت.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یکم شهریور ماه برابر با زاد روز حکیم فرزانه و طبیب عالیقدر ایرانی ، ابوعلی سینا میباشد که به پاس تجلیل از خدمات اثربخش یکی از گرانمایه ترین اصناف کشور روز پزشک نامگذاری شده است.
جامعه پزشکی رسالت بزرگی در صیانت و حفظ سلامتی و نشاط جامعه بر عهده دارد؛ زیرا برخورداری از سلامت جسمانی و توان بهینه برای اندیشیدن ، زیربنای تغییر و پیش شرط توسعه و تعالی هر اجتماع بشری محسوب می گردد.
در همین راستا و نظر به اهمیت و نقش نیروی انسانی در راهبری صنعت حفاری، برنامه ریزی و سیاستگذاری در شرکت ملی حفاری ایران نیز سلامت محور بوده و اداره خدمات پزشکی دستگاه های حفاری به عنوان متولی امر سلامت در سطح شرکت همواره با تعریف و پایش شاخص های سلامت برای ارتقاء وضعیت سلامت و بهداشت کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی اهتمام جدی ورزیده است.
اینجانب با اغتنام از این فرصت ضمن تبریک روز پزشک،صمیمانه ترین تشکرات خود را از تلاش های فداکارانه و خالصانه همکاران اداره خدمات پزشکی که در شرایط پر مشقت عملیاتی دوشادوش تلاشگران صنعت حفاری نهایت مساعی خود را برای حفاظت از سلامت کارکنان به کار می برند ابراز داشته و از خداوند بزرگ سعادت و توفیق روز افزون را برای این عزیزان مسئلت می نمایم.

https://tavanakhabar.ir/11239کپی شد!