سومین روز حضور پیشران صنعت چرم مصنوعی و صنایع وابسته در نمایشگاه امپکس

غرفه پتروشیمی اروند کانون حضور شرکت‌های پایین دستی و مشتریان

در سومین روز حضور شرکت پترشیمی اروند به عنوان پیشران صنایع پایین دستی و چرم مصنوعی، غرفه تنها تولید کننده گریدهای متنوع E-PVC به کانون توجه فعالان این صنعت تبدیل شد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، سومین روز حضور شرکت پتروشیمی اروند در یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با حضور مدیرعامل این شرکت و مشتریان در غرفه تنها تولیدکننده گریدهای متنوع E-PVC در کشور همراه بود.

این غرفه که از ساعات ابتدایی صبح آخرین روز مردادماه شاهد رفت‌و‌آمدهای بسیاری بود، فرصتی مناسب برای صنایع پایین دستی و مشتریان ایجاد کرد تا ضمن گفتگوی بی واسطه با مدیرعامل بزرگترین تولید کننده زنجیره PVC غرب آسیا توانمندی‌ها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

در طول این روز پرکار، غرفه پتروشیمی اروند مملو از بازدیدکنندگانی بود که برای آشنایی با آخرین گریدهای این شرکت در تولید مواد اولیه باکیفیت برای صنعت چرم مصنوعی و صنایع وابسته مراجعه می‌کردند و چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این صنعت را برای بهبود و ارتقای این صنعت ارزآور‌ کشور ترسیم می‌کردند.

دکتر کریمی، مدیرعامل پتروشیمی اروند، در دیدارهای متعدد با مشتریان، به شنیدن نظرات و پیشنهادات آن‌ها پرداخت و بر تعهد شرکت به ارتقای کیفیت محصولات و حمایت از تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد.

یکی از نکات قابل توجه در این نمایشگاه، تقدیر گسترده مشتریان از عملکرد پتروشیمی اروند و تأکید آن‌ها بر نقش کلیدی گریدهای متنوع E-PVC در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی بود که منجر به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی کشور و تصاحب بازارهای خارجی شده است.

در پایان این روز پرکار، بازدید مدیرعامل پتروشیمی اروند از غرفه‌های شرکت‌های پایین‌دستی و مشاهده محصولات نهایی تولید شده با استفاده از مواد اولیه اروند، تصویری روشن از تأثیرگذاری این شرکت بر زنجیره ارزش صنعت چرم مصنوعی ارائه داد.

دکتر کریمی، ضمن ابراز رضایت از کیفیت محصولات تولید شده، بر اهمیت این دستاورد در افزایش سهم صادرات و ارزآوری برای کشور تأکید کرد.

https://tavanakhabar.ir/11230کپی شد!