بازدید رئیس حراست شرکت ملی پخش از موکب‌های اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه

رئیس حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در مرز شلمچه از موکب‌های اربعین حسینی بازدید کرد و قابلیت‌ها و خدمات سوخت‌رسانی منطقه آبادان در ایام اربعین را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، سیدکریم یحیوی در این بازدید ضمن دیدار با مدیر و کارکنان منطقه آبادان، از روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی این مجموعه در دمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد و اقدامات انجام شده در مسیر زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.

محمد بنی‌سعید، مدیر منطقه آبادان در این بازدید ضمن اشاره به اینکه گاز مایع مورد نیاز موکب‌ها، رایگان تأمین می‌شود، گفت: تمام زیرساخت‌های سوخت‌رسانی جهت تردد زائران به صورت زمینی، هوایی و دریایی فراهم شده است و همه اقدامات لازم طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده، انجام شده است

سپس سیدکریم یحیوی از تجهیزات، امکانات و تدابیر اتخاذ شده در حوزه خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) شامل مخزن سه تنی گاز مایع و تأسیسات سیلندر پرکنی واقع در نقطه صفر مرزی شلمچه، خودروهای سوخت‌رسان سیار، موکب شهدای شرکت ملی پخش، جایگاه‌های سیار عرضه سوخت، دستگاه یخ‌ساز و نحوه توزیع وعده‌های غذایی بین زائران حسینی، بازدید کرد.

یحیوی گفت: در این شرایط خاص، منطقه آبادان خدمات ویژه‌ای به دلسوختگان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات نصب مخزن گاز مایع در نقطه صفر مرزی شلمچه است که توانسته بخشی از سختی و هزینه موکب‌ها را کاهش دهد.

در حاشیه این بازدید، در جلسه‌ای که با حضور مدیر، معاون و رؤسای واحدهای منطقه برگزار شد، رئیس حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به بیان مباحثی نظیر حفاظت فیزیکی، الکترونیکی، صیانت از حقوق کارکنان و مراجعان، پدافند غیرعامل و جلوگیری از هر گونه فساد اداری، اقتصادی و نیز عرضه خارج از شبکه سوخت پرداخت و راه‌کارها و توصیه‌های لازم را در این زمینه بیان کرد.

https://tavanakhabar.ir/11197کپی شد!