در راستای اولویت بخشی به تأمین آسایش کارکنان اقماری

نوسازی و روز آمدی کاروان های مورد استفاده در بخش های عملیاتی و پشتیبانی شرکت ملی حفاری ایران آغاز شد

در راستای نوسازی و روز آمدی کاروان های مورد استفاده در ناوگان حفاری و خدمات پشتیبانی شرکت ملی حفاری ایران، تحویل کانکس های جدید سفارش شرکت آغاز شد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمد مهدی اولی پور مدیرخدمات شرکت روز دوشنبه (۲۹ مردادماه ۱۴۰۳) در این باره توضیح داد: طرح نوسازی کاروان ها براساس مصوبه هیئت مدیره از سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت و در این ارتباط نسبت به عقد چهار قرارداد سفارش ساخت و خرید ۱۲۲ دستگاه کاروان با طرح ها و ویژگی های متفاوت از شرکت های داخلی اقدام گردید.
وی گفت: در کاروان های جدید تمامی نیازهای ضروری از نظر تجهیزات پیش بینی و استانداردهای مورد نظر صنعت نفت در ابعاد مختلف فنی، ایمنی، زیست محیطی و کیفیت ساخت تحت نظارت کارشناسان مدیریت خدمات شرکت لحاظ شده است.
اولی پور افزود: قرارداد نخست مربوط به ساخت ۶۵ دستگاه کاروان برای استقرار در ورودی های محوطه دکل ها و اردوگاه های حفاری است که در اختیار حراست شرکت قرار گرفت و در آنها میزکار، صندلی برای همکار و حداقل دو مهمان ، کولر، تلویزیون و امکانات استراحت منظور گردیده است.
مدیرخدمات شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: قرارداد دوم ساخت ۱۰ دستگاه کاروان چرخدار است که برای کارکنان خدمات فنی در نظر گرفته شده و دارای ویژگی های خاص از نظر امکانات و کاربردهای اداری و استراحتگاهی و دارای سه بخش است که شامل بخش اداری، قسمت استراحت با شش تخت، سرویس حمام و دستشویی، مخازن آب و پساپ و لوازم ضروری مانند کولر، یخچال و تلویزیون می باشد.
وی گفت: قرارداد سوم و چهارم به ترتیب شامل ۲۰ و ۲۷ دستگاه کاروان برای یک دستگاه حفاری جهت استقرار و استفاده در موقعیت پروژه های شرکت است که علاوه بر تجهیزات پیش گفته در آن رختشویی، آشپرخانه و سرویس های بهداشتی و تجهیزات ذخیره آب و پساپ پیش بینی شده که مخازن پساپ برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست پیرامونی است.
اولی پور افزود: به موازات خرید کاروان های جدید، بازسازی و تعمیرات دوره ای کاروان های موجود نیز طبق روال در حال انجام است و تلاش می شود تا با توجه به شرایط دشوار اقلیمی و کار اقماری اعم از دمای بالای هوا در فصول گرم و سرمای شدید در فصل زمستان ، همکاران از فضای مناسب و دمای مطبوع برای استراحت برخوردار باشند و امکانات و خدمات ارائه شده موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آورد.

https://tavanakhabar.ir/11176کپی شد!