خدمت‌رسانی نفت و گاز اروندان به زوار اربعین در اوج گرما/از تولید نفت تا خدمت‌رسانی به زوار؛ تعهد دوگانه

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، ‌امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد۱۴۰۳) مهندس عبدالله عذاری اهوازی در بازدید از مرز شلمچه و موکب و ماشین‌آلات خدمت‌رسانی شرکت، ضمن قدردانی از کارکنان و بسیجیان، اظهار داشت: “خدمت به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) افتخاری بزرگ برای ما است و ما خود را موظف می‌دانیم تا در این مسیر مقدس، هر آنچه در توان داریم به کار بگیریم. زیارت اربعین یک حرکت عظیم جهانی است و ما به عنوان بخشی از این ملت، باید سهم خود را در خدمت‌رسانی به زوار ادا کنیم.”

وی افزود: “خدمت‌رسانی به زوار تنها محدود به تأمین امکانات اولیه نیست. ما باید با ایجاد فضایی معنوی و آرامش‌بخش، به زوار کمک کنیم تا زیارتی معنوی و پرثمر داشته باشند. از این رو، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی را در موکب خود تدارک دیده‌ایم.”

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، ادامه داد و گفت؛ این شرکت همچون سالهای گذشته به‌عنوان تنها نماینده شرکت ملی نفت ایران در مرز شلمچه از ۱۰ روز پیش کار خود را شروع کرده است و اکنون با اختصاص بیش از ۱۵ خودروی لُجستیک سنگین و ۷ خودروی سبک، پذیرایی در موکب، برپایی استراحتگاه ویژه آقایان و بانوان و سایر اقدامات فرهنگی و ترویجی، تعهد خود را به مسئولیت‌های اجتماعی نمایان کرد.

عذاری اهوازی با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده، تصریح کرد: “ما در تلاش هستیم تا هر ساله خدمات خود را بهبود بخشیده و پاسخگوی نیازهای روزافزون زوار و سایر مواکب باشیم. امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها، زیارتی امن و آرام را برای زوار اربعین فراهم کنیم.”

در این بازدید، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بر اهمیت تداوم این نوع فعالیت‌ها و گسترش خدمات‌رسانی به زوار تا بعد از اربعین و بازگشت این عزیزان‌ به کشور تاکید نمود و از زحمات کارکنان و بسیجیان پایگاه این شرکت،‌ حراست،‌ روابط عمومی ، ترابری و خدمات و پشتیبانی تقدیر نمود.

خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه، نماد بارز تعهد اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود، در راستای تحقق اهداف والای اجتماعی و اسلامی گام برمی‌دارد.

https://tavanakhabar.ir/11172کپی شد!