نوسازی ناوگان توزیع پتروشیمی امیرکبیر با صرفه جویی ۳۵ میلیاردی

ناوگان حمل و نقل و توزیع امیرکبیر با خرید ۱۶ دستگاه لیفتراک جدید، جان تازه‌ای به خود گرفت و پس از بیست سال به خودکفایی رسید.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی امیرکبیر، مدیر بازرگانی این شرکت از خرید ۱۶ دستگاه لیفتراک گازی درجه یک با هدف مدیریت در هزینه های جاری خبر داد.

دکتر فرهاد همتی با اشاره به ادامه فرایند روند نوسازی در این مجتمع و خرید دستگاه های جدید گفت: با رایزنی های صورت گرفته، علاوه بر ۱۶ دستگاه لیفتراک گازی ۳تن، تعداد پنج دستگاه لیفتراک گازی ۵تن و یک دستگاه ریچ استاکر نیز در دست اقدام است که به زودی به چرخه توزیع اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به قطع همکاری با پیمانکار و رفع مشکلات مربوطه افزود: با خرید ناوگان جدید توزیع، ضمن صرفه جویی ۳۵ میلیاردی در سال و خروج خودروهای فرسوده و مستهلک از چرخه حمل و نقل، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در این بخش به خودکفایی کامل خواهد رسید.

همتی در پایان گفت: مراحل حذف پیمانکار و خرید و واردات این خودروها از طریق مراجع قانونی و پس از اخذ مجوزهای مورد نیاز، صورت گرفته است که موجب ارتقای کمی و کیفی سیستم توزیع محصولات خواهد شد.

https://tavanakhabar.ir/11006کپی شد!