تقدیرنامه شبکه بهداشت به مدیرعامل امیرکبیر اهدا شد

کسب عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور توسط شرکت پتروشیمی امیرکبیر

طبق ممیزی‌های صورت گرفته توسط شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر، پتروشیمی امیرکبیر به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور و شرکت نمونه در حوزه بهداشت معرفی شد.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی امیرکبیر، لوح تقدیر شبکه بهداشت ماهشهر، به دلیل فعالیت‌های بهداشتی و پایش‌های منظم محیط و کارکنان، به دکتر سعید صادقی مدیرعامل این شرکت اهدا گردید.

رئیس بهداشت صنعتی و کار پتروشیمی امیرکبیر ضمن اعلام این خبر گفت: در سال گذشته و با رصد ساختار بهداشتی مجتمع پتروشیمی امیرکبیر، موارد معدودی از عدم تطابق برخی موارد با آئین نامه‌های بالادستی روئیت شد که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر نسبت به رفع این آنها اقدامات لازم صورت پذیرفت.

مهندس امین غلامی با اشاره به اقدامات بی‌نظیر این شرکت در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: پتروشیمی امیرکبیر ضمن اقدام به ساخت بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی با هدف ارائه خدمت به کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مردم شریف شهرستان بندرماهشهر و همچنین با اقدامات موثر خود در راستای ارتقای سطح بهداشت محیطی و فردی موفق به کسب عنوان شرکت برتر در میان شرکت های بزرگ منطقه گردید.

رئیس بهداشت امیرکبیر در ادامه با تاکید بر عدم وجود هرگونه بیماری شغلی در سالهای اخیر افزود: فاکتورهای متعددی در این خصوص مورد ارزیابی قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به ارزیابی ریسک مشاغل، اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار و ارزیابی شغلی کارکنان اشاره کرد.

https://tavanakhabar.ir/10962کپی شد!