سود ۴۰۰ میلیارد تومانی پتروشیمی‌امیرکبیر با احیای ساختمان متروکه

یکی از ساختمان‌های متعلق به شرکت پتروشیمی امیرکبیر که در سال‌های گذشته با سوءمدیریت تبدیل به زباله‌دانی شده بود، با هدف بهره‌وری و احیای اموال سهامداران محترم، مورد بازسازی کلی قرار گرفت و ارزش آن بیش از سیصد درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرصنعتی به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی امیرکبیر، در ابتدای سال ۱۴۰۲ و با بررسی‌های صورت گرفته و احصای املاک متروکه، ساختمانی متعلق به امیرکبیر در خیابان استاد محمدرضا‌شجریان (فلامک) مورد بازسازی کامل قرار گرفت.

این ساختمان که در آستانه ویرانی کامل قرار داشت، پس از کسب مجوزهای قانونی، مورد بهسازی و بازسازی اساسی قرار گرفت که ارزش آن از ۲۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

طی این فرایند، پنج واحد مهمانسرا با ظرفیت ۱۰ تخت، مختص مهمانان و کارکنان مامور احداث شده است که ضمن بی‌نیاز کردن پتروشیمی امیرکبیر از صرف هزینه رزرو هتل‌های گران‌قیمت در تهران، صرفه اقتصادی مناسبی معادل روزانه ۲۰ میلیون تومان را به دنبال دارد.

دو واحد اداری مجهز نیز در این بنا ساخته شده است که در جهت کوچک سازی و چابکسازی دفتر تهران شرکت امیرکبیر اختصاص خواهد یافت و می‌تواند نیازهای اساسی این شرکت را مرتفع نماید.

https://tavanakhabar.ir/10820کپی شد!