حضور هنرمند خوزستانی در کنفرانس تئاتر دینی و تعزیه کشور عراق

مصطفی بوعذار کارگردان هنرهای نمایشی و دبیر سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی بنا به دعوت دانشگاه علمی و هنری کشور عراق در این رویداد حضور خواهد داشت.

این کنفرانس بین المللی با حضور هنرمندان شناخته شده تئاتر دینی و تعزیه حسینی از کشورهای مختلف با هدف تبادل اندیشه و تعامل فرهنگی و هنری در شهر بصره کشور عراق به همت دانشگاه علمی و هنری و موسسات فرهنگی ،وزارت فرهنگ و وزارت تعلیم و تربیت در مدت ۳روز برگزار می شود.

در همین راستا مصطفی بوعذار هنرمند برتر جشنواره بین المللی تئاتر دینی صاحبدلان و جشنواره های مختلف کشور بعنوان نماینده دبیران و مدیران جشنواره های تئاتر دینی و تعزیه ایران اسلامی در این رویداد سخنرانی خواهد داشت.
بوعذار نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کشور، از نخبگان هنری خوزستان ومنتقد رویدادهای فرهنگی و هنری در استان به شمار می رود که چندی پیش به دلیل انتقادات گسترده به عملکرد ضعیف معاونت فرهنگی شهرداری اهواز مورد شکایت شهرداری اهواز قرار گرفت که پس از رسیدگی قضایی توسط دادگاه تبرئه شد.

کنفرانس بین المللی تئاتر دینی و تعزیه حسینی از ۱۵مرداد به مدت سه روز با حضور هنرمندان مشهور تئاتر در شهر بصره عراق برگزار خواهد شد.

https://tavanakhabar.ir/10808کپی شد!